Domowe portretowanie



Portretowanie ludzi, to trudne, wymagające cierpliwości, wiedzy technicznej i indywidualnego podejścia do modela zajęcie. Wiem, że daleko mi w tej dziedzinie fotografii do dobrego poziomu, jednak może kiedyś będę mógł powiedzieć, że i mnie udało się wykonać kilka bardzo udanych portretów. Póki co mogę się "chwalić" tym, co udało się uzyskać z pewną znaną mi i cierpliwą modelką. Jestem dumny z tych fotek i może dadzą one zaczątek do poprawiania się w tej materii. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z niedoskonałości, które są w tych kadrach.
Wykonywałem je w domowych warunkach, bez profesjonalnego oświetlenia i z tłami, którymi były różne znalezione w domu płachty materiału, wieszane na meblach :)
Mam nadzieję, że są wśród nich i takie, które spodobają się i wam?

zdjęcia wykonane z parametrami:

Tamron 90mm, 1/40s, f/2.8 ISO 200 (styczeń 2016)

















Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdej opinii i liczę na waszą konstruktywną krytykę. Komentarze wulgarne oraz zawierające niewłaściwe treści będą usuwane.

Popularne posty