11 listopada 2016 roku. Narodowa duma, czy niepokój...?

Święta Narodowe, powinny ludzi łączyć - dawać poczucie jedności, spokoju i bezpieczeństwa w swoim kraju. Każdy z nas, różnie widzi i wyraża swój patriotyzm. Nie będę tu komentował, tego co jest właściwe, a co nie. Jednak mam swoje zdanie, a moje odczucia i spostrzeżenia przekazuję w postaci fotograficznego reportażu, który zrobiłem na ulicach Warszawy w dniu 11 listopada 2016 roku. Tego dnia, tylko potwierdziło się, jak jesteśmy podzielonym narodem.
Różne miejsca i ulice zgromadziły kilkanaście marszów i akcji protestacyjnych. Przemierzając piechotą ulice od Jana Pawła (Rondo Radosława), przez Plac Bankowy, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego, Nowy Świat, aż do Ronda De Gaulle'a, miałem okazję obserwować różne emocje i sposoby świętowania, a to co zobaczyłem i usłyszałem, powodowało skrajne emocje.
Najbardziej pozytywne odczucia wywołał we mnie, "28 Bieg Niepodległości" w którym rywalizacja, "biało-czerwonej armii" kilkunastu tysięcy biegaczy, była tylko i wyłącznie czysto sportowa z poczuciem jedności wszystkich uczestników. Tu nie było widać żadnych podziałów i sporów, a jedynie radosny bieg, bez agresji, zacietrzewienia. Walka - była, co najwyżej, ze swoimi słabościami ale z szacunkiem do rywali, oraz uśmiechem na ustach.
Zdjęcia, są tylko wycinkiem mojego parogodzinnego wędrowania, a to co zarejestrowałem, zostawiam prywatnej ocenie, każdej i każdego z was...
Wszystkie kadry - obiektyw Tamron 90mm 2.8














































Komentarze

  1. Wydarzenia rodzinno-sportowe, to moim zdaniem najlepszy wybór na ten dzień. Zdjęcie #10 dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni. Zdecydowanie sympatyczniejsza atmosfera i ludzie... :)

      Usuń
  2. Świetnie skontrastowane zdjęcia. Komentarz w zasadzie niepotrzebny. Widać, że o wiele lepsza atmosfera panuje na wydarzeniach sportowych, niż na tych wszystkich marszach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, też się zastanawiam nad sensem komentarzy. Zdjęcia opowiadają wszystko najlepiej. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdej opinii i liczę na waszą konstruktywną krytykę. Komentarze wulgarne oraz zawierające niewłaściwe treści będą usuwane.

Popularne posty