Łapanie okazji

Sony 18-55 (35mm), 1/60s, f/5 ISO 800 (06.2014r)

Aparat zawsze trzymam w pogotowiu. Czasami mnie pytają, po co ja ciągle noszę ten sprzęt. Bywa, że zabieram mojego "Soniaka", ze sobą do pracy, na zakupy czy przy okazji wyjścia gdziekolwiek..., a nóż trafi się coś ciekawego do zarejestrowania i złapania ulotnej chwili. Zdjęcie powyżej, to takie szybkie nie planowane ujęcie. Pomysł takiej kompozycji wyszedł z głowy dziecka, a ja zarejestrowałem pomysłową zabawę w pianie. Spontaniczność jest ważnym elementem codziennego życia. W taki sposób zarejestrowana fotka dała ciekawy obraz. Uśmiechnięta buzia dziecka + nietypowa sceneria i kadr przyciąga uwagę :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdej opinii i liczę na waszą konstruktywną krytykę. Komentarze wulgarne oraz zawierające niewłaściwe treści będą usuwane.

Popularne posty