Kreatywna fotografia z płynami i kolorami....


Tamron 90mm, 1/20s, f/7.1, ISO 400

Nietypowe ujęcia w których wykorzystywałem, wodę, atrament, olej itp. w wielu przypadkach wzbudzały zainteresowanie oglądających, przez swoje ciekawe efekty. Momentem, kiedy najwięcej kombinowałem z płynami był jeden z cyklicznych konkursów międzynarodowej społeczności Sony, którego tematem była woda (w dowolnej postaci z wykorzystaniem inwencji twórców). Wymyśliłem, że mogę pobawić się tym tematem i napełniałem różne szklane pojemniki wodą, barwioną na różne kolory z plamą oleju, piaskiem, kamieniami oraz dodatkowo je podświetlałem. Prezentowane zdjęcia wykonałem niecały rok temu. Efekty tych prac i ich przykłady widzicie poniżej. Większość została wykonana, po zamontowaniu aparatu na statywie, a dobór parametrów jak zwykle pod zdjęciami. Eksperymentujcie, a tak jak i ja możecie zaobserwować ciekawe efekty na swoich fotkach...


Tamron 90mm, 1/80s, f/10, ISO 400


Tamron 90mm, 1/60s, f/8, ISO 400


Tamron 90mm, 1/4s, f/11, ISO 200

Tamron 90mm, 1/400s, f/5.6, ISO 400




Komentarze

  1. Trzecie zdjęcie mnie zachwyca! ;)
    Ogólnie wszystkie są piękne i pomysłowe, lecz wolę kadrowanie takie, by nie było widać pojemnika :)
    Obiektyw fajny, czytałam o nim sporo dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie bliższe kadrowanie daje pole do popisu dla naszej wyobraźni, bo próbujemy zgadywać z czym mamy do czynienia. Jest tam więcej zagadkowości i pewnego rodzaju magii. Wybierając zdjęcia z kilkuset kadrów, kierujemy się naszym subiektywnym odczuciem, że..., o to jest fajne, a inni może wybrali by inaczej. Będę dokładał kolejne. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo interesujące, pzdr





    http://www.redia.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdej opinii i liczę na waszą konstruktywną krytykę. Komentarze wulgarne oraz zawierające niewłaściwe treści będą usuwane.

Popularne posty