Czekając na wiosnę...

Tamron 90mm, 1/60s, f/6.3, ISO 400 (marzec 2015)

Zbliżający się czas, wiosennego przebudzenia przyrody, to dla każdego amatora fotografii prawdziwe "żniwa". Kiedyś, jako dziecko uwielbiałem lato, bo to czas kojarzący się z wakacyjną "labą", ciepłem, radością, zabawą, zielenią w koło nas. Wszyscy dorośli mówili o wiośnie, o czasie zakochanych, o budzącej się przyrodzie - ja tego nie doceniałem i dziwiłem się, co w tym takiego ciekawego. Teraz, jako dorosły wiem, ze wiosna to wspaniały czas, pełen życia, radości, nadziei na lepsze jutro, przebudzenia z zimowego letargu. Uwielbiam spacerować z aparatem i patrzeć na przyrodę z całym jej pięknem rozwijających się liści, pierwszych kwiatów, owadów, ptaków itp.
Aparatem staram się wyszukiwać najdrobniejszych szczegółów budzącego się nowego życia. Tam się zatrzymam, gdzie indziej przykucnę, a nawet położę aby zobaczyć coś więcej, niż każdy z nas widzi z pozycji wyprostowanej sylwetki człowieka... :) Już nie mogę się doczekać i wyszukuję śladów nowej wiosny 2016. Dzisiaj prezentuję wam kilka zdjęć z poprzednich wiosennych spacerów.

Tamron 90mm, 1/60s, f/4, ISO 400 (maj 2015)

Tamron 90mm, 1/60s, f/3.5, ISO 400 (maj 2015)



Tamron 90mm, 1/250s, f/3.5, ISO 400 (maj 2015)



Tamron 90mm, 1/100s, f/16, ISO 400 (maj 2015)


Tamron 90mm, 1/200s, f/6.3, ISO 400 (maj 2015)

Tamron 90mm, 1/1000s, f/5.6, ISO 400 (kwiecień 2015)


Komentarze

  1. wszystko pięknie, tylko kłują w oczy błędy w tekście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że popełniam błędy. Jeżeli takowe wypatrzę to koryguję. Przepraszam za nie z góry. Mam wybór pisać i czasami coś "palnąć" lub nie pisać wcale - wybieram, to pierwsze i proszę o wybaczenie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdej opinii i liczę na waszą konstruktywną krytykę. Komentarze wulgarne oraz zawierające niewłaściwe treści będą usuwane.

Popularne posty